Nada Sirnik
Helena Zajec
• Površni možgani: od kod komunikacijski šumi, nerazumevanje navodil in skrivanje informacij
• Čustveni možgani (normalno!)odzivanje pacientov v čustveno zahtevnih situacijah. Kako nazaj v dialog
• Zgradimo trden komunikacijski most. Komunikacijske vloge. Izzivi, ki jih lahko pričakujete in kako se z njimi soočiti.
• Preko močnih vprašanj do vpogleda v »neizrečeno«.
• Ustvarimo dober stik: temelj pozitivnega odzivanja in zaupnega sodelovanja.
Helena Zajec
• Kako z različnimi tipi pacientov: ljudje hitrih reakcij in pisane besede / pacienti dialoga in ustnih navodil /ljudje čustev in razmisleka (VAKOG).
• Prepoznavanje posameznih tipov in prilagajanje komunikacije v zdravstveni negi posameznim tipom.
• Kdo sem jaz (test) in kako to vpliva na moj stil komunikacije in dela s pacienti.
• Praktično: Spoznajmo sogovornika v 2 minutah! Priporočila in prepovedi pri delu z določenim tipom.
Helena Zajec
• Bermudski trikotnik propovedi, negativna navodil in skope komunikacije.
• Retorika, ki krepi sodelovanje in veča odzivnost pacientov.
Nada Sirnik, Helena Zajec
Vse informacije v zvezi s prijavo v spletno okolje, kjer bo potekalo izobraževanje boste prejeli na vaš elektronski – naslov, en dan pred dogodkom, zato prosimo, da ga ob prijavi obvezno navedete.
Program je ovrednoten z licenčnimi točkami pri Zbornici – Zvezi.
Kotizacije za člane DMSBZT Ljubljana NI.
Za člane Zbornice – Zveze (člani ostalih regijskih strokovnih društev), kotizacija znaša 50 € z vključenim DDV-jem za posameznega udeleženca.
Ostale udeležence pa bomo sprejeli po predhodnem tel. dogovoru, v kolikor bodo ostala prosta mesta.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije »Strinjam se« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo “Ne strinjam se”.