8.00 - 8.25
Registracija udeležencev
8.25 - 8.30
Uvod v izobraževanje Dejan Doberšek, dipl. zn., Predsednik sekcije
8.30 - 9.15
Prijazno je biti prijazen Polona Požgan, diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja
9.15 - 9.35
On boarding – sprejem novo zaposlenih, kako jih vključiti v delo? Tatjana Tušar, dipl. org. manag.
9.35 - 9.55
Družini prijazno podjetje – prednost za zaposlene in prednost za vodje Sandra Jerebic, dipl. m. s., univ. dipl. soc.
9.55 - 10.15
Promocija poklica medicinske sestre mag. Maja Valjavec, Adrijana Ilievski, dipl. m. s., dipl. upr. ved.
10.15 - 10.30
Razprava
10.30 - 11.00
Odmor
11.00 - 11.20
Karierni razvoj medicinskih sester Bojana Sečnjak, mag. zdr. – soc. manag., dipl. m. s
11.20 - 12.00
Motivacijski dejavniki na delovnem mestu Doroteja Batorek, mag. ekon. in poslov. ved.
12.00 - 12.10
Razprava
12.10 - 12.30
Odmor
12.30 - 12.50
Ocenjevanje zaposlenih Tatjana Tušar, dipl. org. manag.
12.50 - 13.10
Funkcionalna fleksibilnost Nada Macura Višič, dipl. m. s.
13.10 - 13.50
Ravnanje z zaposlenimi v podjetju Mirjana Mladič, univ. dipl. ekon., Podjetje Mikro+Polo
13.50 - 14.00
Razprava in zaključek srečanja
Splošne informacije
Izobraževanje je namenjeno vsem vodjem v zdravstveni in babiški negi na vseh nivojih vodenja, na vseh področjih zdravstvenega varstva in tam, kjer se zdravstvena nega izvaja. Prav tako je izobraževanje namenjeno vsem zaposlenim v zdravstveni in babiški negi, ki si želijo dodatna znanja s področja komunikacije, motivacije in dobrih medosebnih odnosov.
Seminar je vpisan v register strokovnih izobraževanj Zbornice – Zveze.
Kotizacija z vštetim DDV znaša 220 € (članom Zbornice – Zveze, ki imajo poravnane članske obveznosti, se prizna 50 % popust in znaša 110 €). Kotizacijo nakažite na transakcijski račun ZZBNS-ZDMSBZTS št. 02015-0258761480, sklic na 0229-24052023 s pripisom za Sekcijo medicinskih sester v managementu, ki je odprt pri NLB d. d., poslovalnica Tavčarjeva 7, 1000 Ljubljana. Podjetja in zavodi lahko znesek poravnajo tudi po prejetju računa.
Prijava
Dodatne informacije
Število udeležencev je omejeno na 35.
V primeru dodatnih vprašanj se obrnite na kontaktno osebo: hilda.rezar@gmail.com